sharpqueen.blogg.se

DIY Reuse Creativity

Idétorka

Publicerad 2015-05-09 20:36:23 i DIY - inredning,

Mina idéer och inspiration är inte på topp just nu, men det kommer nog tillbaka snart, alla har vi våra svackor, eller vad säger ni? :)

Pappa köpte med två såna här lådor från sthlm till mej och så fick jag lite böcker av han, så snällt :)
Funderar lite på vad jag ska göra med det, men jag ska i alla fall göra någon slags nattduksbord. Vet dock inte om jag bara ska ha böckerna eller om jag ska ha så här? Kommer nog måla allt vitt och så tänkte jag limma ihop böckerna. Några förslag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Smirre

I´m a 27 years old Swedish girl who loves DIYs and reuse. I love creativity!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela