sharpqueen.blogg.se

DIY Reuse Creativity

Trolla!

Publicerad 2015-03-14 15:44:10 i Återbruk - Möbler,

Trolla med färg och tapet!

Det är inte alla som vill eller kan köpa nya möbler på löpande band, men med lite färg och tapet så är det fixat. Möbler är dyrt och alla kan inte bara springa iväg och köpa en ny säng eller vad det nu kan vara, så ett billigare alternativ kan vara att måla om det du har. Att återbruka är både roligt och snällt för plånboken, plus att du får din egen "design" på det.
 
Jag var väldigt trött på mina ikea malm möbler som inte alls passade in här hemma längre så jag bestämde mej för att köpa lite färg, tapeten hade jag hemma!
Jag målade tre gånger för att det skulle täcka, efter att det hade torkat så la jag på tapeten med vanligt tapetklister. Efter mycket svett och tårar så fick jag ett resultat :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ber om ursäkt för dålig bildkvalitet!
 

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2015-03-14 16:02:09

Snyggt

Svar: tack ☺
Smirre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Smirre

I´m a 27 years old Swedish girl who loves DIYs and reuse. I love creativity!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela