sharpqueen.blogg.se

DIY Reuse Creativity

Alla eviga måsten!

Publicerad 2015-08-18 23:35:33 i Allmänt,

Nu har skolan börjat och rutinerna i vardagen kommit tillbaka!

Fixade en läxhörna till Felicia, eftersom att jag jobbar hela dagarna, och när jag kommer hem så har jag inte mycket tid över till läxor, för som ensamstående så är det så många mer måsten tyvärr. Så jag jobbar 24/7 kan man säga 😉 Men på detta sätt så sparar vi massa tid för nu har hon allt på ett och samma ställe, så nu slipper vi det eviga letandet efter pennor etc. Så nu kan vi sätta oss ner i lugn och ro med läxorna. Och jag har en stark fobi för oordning och saker som ligger framme 😉 så denna möbel var perfekt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Smirre

I´m a 27 years old Swedish girl who loves DIYs and reuse. I love creativity!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela